Snart bort!

I morgon skall jag härifrån, tjohooo! Gud vad jag vill hem. Snart... ♥
 
Hejssan =D Allt bra? Är här nu sista dagen & har redan idag hunnit vara på nån sort av marknad i Taivassalo. Njaaa, tråkigt blev det, hittade typ inget. Men i alla fall.

Simmade (som vanligt) i går. Måste bara berätta något löjligt som hände. Där var en kille (påminde massor om en N. Rönnberg A & N känner ;D) som simmade & spelade fotboll i vattnet. Sen var det 2 typ 13-14 åriga tjejer som försökte vara tuffa när han var i närheten. Sen var det ännu 2 tjejer i ungefär samma ålder som gjorde lika. Det såg extremt löjligt ut, killen var ju inte ens speciellt snygg. Men så blev de jäkla avundsjuka när han log mot mig, haha. Och som sagt, han var inte ens speciellt snygg.

Nu är det dags för pyttipanna. mummss. Hejdå & hörs snart ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata

heej! :D jou vår dejt blir no nånting konstit! x) men vill du ennu kma me ti borgbacken..? :P Mamma ska kolla opp några datum som hon kan ta ledit, så om du ennu vill kma me så kan ja sej dom åt dej ;P



Haha xD Voivoi stackars flickor om dom ha falli fö nån som sir ut som vår vän N ;) Hoppas iaf han kan bete sej bättre! Nåja men iaf, vitsi ja flina åt att du ha skrivi "utt"! xD Ja ba måddes sej de :P men ha de bra, ja ska å köra grus! x) <33

2008-07-05 @ 17:39:32
URL: http://natskis.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se