♥ Sol ♥

3 ½ dag till. 3 ½ dag till. 3 ½ dag till.

Hej! Idag skiner solen, jag som redan började tro att den försvunnit för den här sommaren.

I söndag skall jag hem. Skönt. Man skall inte behöva gå 100 meter till WC:n. På Söndag i nästa vecka kommer N & A övernatt till mig. OM de blir där hela den planerade tiden skulle det väl bli till  onsdag, medan mamma & pappa sticker tillbaka till husvagnen jag som bäst sitter i. Syrran skall bort, har jag bestämt (hon skulle annars inte heller få bli hemma, haha!). Gud vad roligt det blir, kan knappt vänta!

Idag, när vädret tillåter, skall vi & pumpa upp våran gummibåt, som ända tills det här tillfället har fått ligga & damma i bilen, haha. Så sticker väl jag & syrran och ro lite, kanske blir jag trött på henne & slänger ner i vattnet. Kanske jag själv också får varmt & tar ett dopp. Inget vet, än...

Jag håller på att bli galen. Träffade igår på stranden en söt, blond kille. Spanade in honom, tror han gjorde lika (!). ♥ Så stack han in i bastun tillbaka, orkade inte simma & plaska mer så lika gjorde jag (vi sitter i skillda bastun, kvinnor & män). När jag kom ut igen och hade planerat att jag skulle se killen igen var han inte där =( Men i stället var där 2 blonda killar som t.o.m. talade svenska. Hittils har vi väl varit de enda svensk-talande bland alla finska (vi kan också tala flytande finska i vår familj, så alla som tror att vi inte fattar när de atalar skit om oss & så får tänka till två gånger). Jag måste säga att jag faller för blonda killar med svallande hår. 2 av 3 killar jag spanat in (2 i skolan & en på fritiden) är blonda. Så det kanske säger något ;D

Nej nu orkar ni knappt läsa mer, så jag slutar. Hejdoo ♥♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Annie

Ajjaa, ni talar flytande finska i er familj, vi talar sjunkande xD Sorry, men snart en vecka me min galna familj lämnar sina spår... -.-

2008-07-04 @ 21:42:44

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se