Söndag.

Hej & förlåt att jag inte uppdaterat nu på sistone. Hade ju tävlingar & jag var helt enkelt för trött. Men nu har jag orkat mig till datorn, så nu får ni höra allt...

Lördag:

Väckning klockan 8. Trött. Så hade jag 60 meter, kanske klockan 10. Sprang på 8.67, som är nytt personligt rekord,  (om nu någon är intresserad) och slapp med i finalen. I finalen blev jag sen 7:e, men jag snubblade i starten. Så var det längdhopp. Blev 3:e med resultatet 4.60, så jag var kanske inte helnöjd.

Söndag:

Vaknade klockan 10.30, haha. Hade 200 meter klockan 14, eftersom de var försenat. Vann mitt heet med tiden ca. 28.96 (minns inte vad det var för hundradelar, menmen) och blev allt som allt 5:e eller 6:e. Eller något sånt. Hoppade 3-steg 9.77, så jag var kanske inte helöjd där heller, men jag vann, som alltid är trevligt.

Nu hänger ni lite med i alla fall, måste nu i duschen. Men jag skriver senare idag, eller i morgon bitti, beror på hur trött jag är.

Hejdå tills dess ♥

//Ida



Kolla in Malins, Toves och Tildas bloggar =)

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: evelina

sv: åh vad kul :) vad springer du på 60 meter ? ;P

2008-07-27 @ 22:25:23
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se