Städar.

Hej bloggen! Håller som bäst på att städa mitt rum, det är så oredigt att jag inte vågar ta hit nån när det ser ut såhär ;) Menmen....

Mamma skickar väl iväg skribapapperet idag när hon far & handla allt gott jag, A & N ska mumsa i oss de närmaste dagarna. Oroa er inte, ja bloggar nog på den tiden också, det gör nog A & N med =) Vi delar nog alla på min dator, och så har vi ju faktist en till! En bordsdator, men den får duga.

Det blir roligt att se vad vi kan kocka ihop ;) Mamma lagar nån soppa om vi inte klarar av något. Nåjaa, det borde inte vara så svår att laga pommes frites, pasta och värma mikropizza. Men med mina talanger har vi nog huset bränt efter det, tur att A & N är såna superkockar =D

Nu fortsätter jag städa, så det skulle bli klart idag. Hejdoo ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Annie

Haha, superkock is my second name! No nejnej ;P Nä, men senast hade vi ju faktist våra pizzor i ugnen typ 30 min förmycket xD Väntar på söndag!! :D

2008-07-12 @ 12:37:16
URL: http://ichbinannie.blogg.se/
Postat av: Nata

på tal om skribapaper, vike tenkt du ta som förstaval å reserv? (Ja ha glömt som vanlit...) fö ja vet int ennu heller rikit hu ja ska ta men hadd tenkt ta somarläger som första iaf... Haha joo vi kan sekert laga någå lite mer komplicerat om vi vill också ;P joo ja tar me 2 burkar laktosfri mjölk + hu många liter cokis? Fö de va väl jag som sku ta drickona? :P Haha muka jag sku va en superkock? no way! Ja e glad om ja typ lyckas kläcka ett ägg elä seta på mikron... :P Vi får ba hoppas att vi int låser in oss som vi gjord senast ja va ti dej!! xD De va lite myskot! xD Nåjaa men väntar på Sönda! :D <33

2008-07-12 @ 13:48:35
URL: http://natskis.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se