Svaren till frågestunden!

Här är då svaren till frågorna, som ni så flitigt skickat in. Många kramar till er ♥


Q: Värför började just du blogga?

A: Ja fick tips av en vän & tänkte att det kunde vara något för mig. Jag hade rätt. Kände också på att jag ville att folk skulle få veta vem jag är.


Q: Vilka länder har du varit i, och vilka skulle du vilja besöka?

A: Få se nu... Grekland, Teneriffa, Lanzarote, Sverige, Estland, Rhodos, Samos. Skulle vilja till Island eller till Hawaii!


Q: Vilka bloggar läser du dagligen?

A: Kenzas, Annies, Lisas & Natalies =)


Q: Favoritgren inom friidrott?

A: Absolut längdhopp! Kan som en liten parentes berätta att mitt rekord är 486 cm.


Q: Hur många läsare har du minst varje dag?

A: Inte så värst många, än. Kanske 5-10, ibland mer.


Q: Intressen?

A: Friidrott, hänga med vänner & bara slappna av.


Q: Favoritparfym?

A: Alyssa Ashley - Fizzy (den rosa). Den doftar bara för sött!


 

Q: Favoritkändis?

A: Måste säga Cole Sprouse från The suite life of Zack and Cody. Han är bara för söt!




Q: Favoritmat?

A: Nypotatis, gräslök & äggsås. Mummss!


Q: Hur lång är du?

A: Jag meter exakt 170 cm över havet.


Q: Var bor du?

A: I Karis, Finland.


Q: Hurudana bloggar tycker du är roliga att läsa?

A: Modebloggar är alltid kul att läsa.


Q: Hur gjorde du din design?

A: Det är väldigt simpelt. Läs Amandas blogg, där står det exakt hur man gör.


Q: Favoritgodis?

A: All choklad går. Är någån sort av "chocoholic" ;D



Q: Hur länge har du bloggat?

A: I en månad.


Q: Vilken/vilka bloggar är ett MÅSTE för dig varje dag?

A: Kenzas.


Q: Tränar du?

A: Jopp, ca 4 gånger i veckan.


Q: Värför börjar så många blogga tror du?

A: Jag tror att man vill uttrycka hur man känner eller dela med sig om sina kunskaper & inspirera andra.


Q: Hur gammal är du?

A: 13 fyllde jag i mars.


Q: Vad är det roligaste att shoppa?

A: Väskor & Skor! Man behöver inte köa till provrum, haha.


Q: Handlar du på nätet?

A: Njaae, ibland på H&M eller Ellos, men det är ganska sällan. Vill helst se hur plagget ser ut IRL.


Q: Har du några dåliga talanger?

A: Jo! Att få sönder elektronik! Har redan lyckats med att:

-Söndra en kabel

-Dränka min gamla iPod

-Söndrat min CD-spelare

-Krossat mp3:an

-Fällt bärbara CD-spelaren i golvet

-Fält min mobil i asfalten (= rutan sönder)

-Smashat till en hel del väckarklockor, CD-skior och lampor, haha.


Dessutom kan jag alla Formel 1 - chaufförer, haha. F1 fan ;D


Q: Vad använder du dig av för dator?

A: Min Acer Aspire 3103WLMi med inbyggd webcam - den är super!




Q: Om du göra om allt på dig själv (hårfärg, utséende, livsstil, klädstil, intelligens) hur skulle du vilja ändra dej då?

A: Skulle ha brunt hår, kontaktlinser, bo i stan, klä mig lika som nu och vara klok, som jag redan är, i måttliga mängder ;D


Q: Vad har du för kamera?

A: En Pentax Optio 50L - Inte så värst bra kvalité. Har redan lyckats söndra överföringskabeln, så de flesta bilder jag tar är med min inbyggda webcam på datorn.




Q: När förlorade du oskulden?

A: Haha, är bara 13 år så nej, har inte alls förlorat den.


Q: Sommar vs. Vinter?

A: Absolut sommar!


Q: Favoritdjur?

A: Har 2 hundar & 2 katter, så måste säga dem.



Q: Vad tycker du om att läsa i andra bloggar?

A: Om mode, partyliv, semestrar, ja, allt som verkar intressant. Bedömer själv en hel del på inläggets rubrik - verkar det intressant?


Q: Hur många besökare har du varje dag?

A: Som sagt, ca 5-10 stycken.


Q: Vad tror du krävs för att bli en stor bloggare?

A: Man måste kunna skriva om sådant som intresserar läsarna. Ett bra kort är att ha en fashionblogg som nästan alla gillar at läsa. Sedan skall man väl ha bra fantasi, kunna vara sig själv och såklart blogga ganska ofta.


Q: När började du blogga?

A: I Juni 2008.


Q: Har du varit på nån festival i sommar?

A: Nej, inte i sommar. Funderar på att kanske gå på nån nästa sommar, men i så fall måste jag ha några kompisar med, annars blir det trist.



Q: Jag har en kompis som verkligen lite orolig för vägrar börja träna. Jag börjar bli att hon kommer bli väldigt ohälsosam. har du några bra tips för hur jag kan övertyga henne?? Tacksam för svar.

A: Om jag vore du skulle jag förklara för henne hur hennes framtid ser ut om hon fortsätter sådär.  Du skulle kunna uppmuntra henne om att t.e.x. gå på länk/promenad med dig regelbundet. Ha en riktig tjejkväll där ni t.e.x. äter grönsaker med dipp & kollar film. Inget ships eller sånt. Hoppas det räder ut sig!     

Q: Vad tror du att du gör om 10 år?
A: Jag har en egen bostad, jobbar hoppeligen som designer eller inom modebranchen och har nån jag älskar med mig. Men jag tar & njuter av livet här och nu, ung är man bara en gång i livet!


Det var alla, TACK ♥ =)


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se