Sweet dreamz ♥

Japp, det är i alla fall vad jag tänker göra, drömma sött. Om en viss typ jag inte tänker nämna vid namn. Låt oss kalla honom OÖ. Jopp OÖ fick det bli. Men han är bara för söt. Svallande, blont hår, sött runt ansikte (som man också kan tolka till tomatmun, A xD), finfina muskler och ännu finare 6 - pack! Muummss ♥ Ni bara inte fattar vilka magmuskler han har. Men jag vet, hihi, jag har sett. Annie, du borde allvarligt ha varit på plats! ♥

Så, nu har vi ätit pizza och så, nu sitter jag här och bloggar. Just det, jag är hos Ika ♥ Filmen var ju bra den med, enda minuset var att man kunde gissa hur det gick i slutet.

Nu slutar jag mitt desperata inlägg. Guuuud, jag skulle vilja vara med ÖO! Jag gillar han massormassormassor ♥♥♥ Men det skulle vara för bra för att vara sant, vad skulle han se i mig "/

Puss på er gullizar ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Annie

OÖ xD haha, klart att jag borde vara på plats, med min 6-pack samling ;)

2008-07-19 @ 10:13:55
URL: http://ichbinannie.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se