Tävlingar & drömmar som går i uppfyllelse.

Hejssan! Rubriken säger redan sitt, skall på tävling i morgon. Tävlar i längdhopp, men med 4 år äldre tjejer. Få se hur det går.

Om drömmen då, jag skall skaffa en läderrock. Hur länge har jag inte kollat efter den perfekta & nu har jag hittat den. Från H&M kommer den, så såklart den är fin. Ända minuset är att jag får punga ut 99 euro (999 kr.) för den, men den är ju äkta så den skall nog hålla. I morgon beställer jag den, så får se när min kärlek kommer hem till mamma. Sätter in en bild på den:


Visst är den fin?

Men nu skall jag ta & sova ordentligt, i morgon måste jag vakna tidigt för att leta efter min tävlingsdräkt. Hejdå ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Malin

jättefin!"

2008-07-21 @ 22:21:08
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jättesnygg jacka!!:D

2008-07-24 @ 13:15:16
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se