The dream came true...

Hejhej! Har nu baddat i solen & stekt, varit och simma och ätit korv. Allt skriker sommar! Älskar det. Kanske inte direkt korven, men hur sommar är det inte med att grilla? Just det. Just det, nog finns det en sak som skriker på hösten med, nämligen det att jag äntligen fått min läderrock beställd. Kan inte sitta still, det behöver jag inte oroa mig för heller, jag måste jobba för att fixa ihop pengar. Men att tänka sig, om 18 dagar har jag (hoppeligen) samlat ihop tillräckligt med pengar. Så den är värd exakt varenda slant. Varenda.

Men nu måste jag & vattna blommorna, det tillhör mitt jobb. Ganska lättförtjänta pengar, om man tänker efter. Hörs i morgon ♥



//Ida


 
Kolla in Malins blogg =)

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

D va dfö du hadd så brottom me pengarna o sori att ja it hann koma ida xD men ja va ti 10 hos kusinerna fö dom far imo men du ska få dom så snabbt som möjligt :D

2008-07-24 @ 21:23:57
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se