Tisdag.

Nu tänker jag inleda detta inlägg med en del från en sångtext jag kommit på själv. Hoppas ni gillar:

To say that I care
would be a lie,
so spread out your wings
and learn to fly,
on your own...

Då kommer vi till själva inlägget.

Älskar verkligen mina elblå stuprörsjeans. Känner mig som... Ashley Simpson (kolla  bilden). Och faktumet att jag köpt dem för 13 euro (= ca. 130 kr.) gör ju inte saken värre.

                                                                                                    


Gud vad fin hon är!

Skall i morgon till S, skall fara på stan. Synd att det inte blev av med bion =( Och idag skall jag baka till Oriflame - partyt mamma håller i morgon. Chokladmuffins blir det. Mummss. Skall försöka att inte äta dem förrän i morgon. Men lite måste jag väl få smaka? Bara en. Eller 2. Skall väl beställa något kul då. Typ en ansiktskräm. Men det roligaste är nog att sitta där bland alla +40 - åringar och dofta på saker & ting. Haha.

Har nu en hel del teckningar på min anslagstavla (+ ett kort av A ♥) som jag ritat i husvagnen när det blev som tråkigast. Tänkte nu ta & visa min favorit, vad tycks? Observera att jag inte har några $ konstnärliga talanger! Bilden är dagen med webcamen, som förklarar den urusla kvalitén. 



Nu skall jag ta & börja med bakandet, skriver senare idag. PUSS PÅ ER ♥

//Ida

 


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se