Tisdag.

Hejhej. Förlåt att jag inte skrivit på en stund, har haft fullt upp. Ja, alttså tvättat mattor, städat och så. Menmen, nu skriver jag ju så...

I morgon bär det av till frissan. Hihi, har äntligen hittat några bilder hur det skulle bli bra. Här har ni några av dem:


Ja, något sånt blir det =)

Jaja, nu skall jag snart kila iväg på träning. Ha det finfint! ♥

//Ida



Kolla in Malins, Toves och Tildas bloggar =)

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: evelina

hmm i sexan sprang jag på 8,40

och sedan blev jag bara snabbare och snabbare, fast nu har jag inte sprungit sen i skolan. men sprang de i 7an eller ifall det var åttan

2008-07-29 @ 23:51:58
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se