Tisdag.

5 dagar kvar. 5 dagar kvar. 5 dagar kvar.

Hejssan =) Har överlevt hittils, borde klara 5 dagar till. Jag saknar så himla mycket mina vänner, grannen och kissen min, Kalle ♥ Guuud, man blir ju ledsen. Nåjaa, kan ta & berätta lite om gårdagen.

Såå, jag stack till stranden/bastun. Där träffade jag en hott kille, kanske 14-16 år gammal. Påmide förskräckligt mycket om 3 typer jag känner & gillar, liksom en blandning av dem. En fin blandning. Alla de här 3 killarna (som jag inte tänker nämna till namn)är fina, men  har något  litet fel. Den ene är för kort, men vilka magmuskler ♥, den andre är smått sliskig, men annars så snäll & snygg ♥, medan den tredje är perfekt, men något fattas för det. Han här verkar var den perfekta mixen. Mummss ♥

Nu får det räcka, har redan i bara ett inlägg avslöjat en hel massa från mitt pivatliv, haha.

Ciao ♥

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se