Torsdag.

God morgon =) Steg upp för kanske en timme sen, glodde som vanligt på Los Serrano. Det börjar nog bli nån sort av rutin, haha.

Igår var det ju som sagt Oriflame party (eller party & party). Beställde till slut nån sort av coverstick & en ansiktskräm som doftar mint. Mummss.

Väntar verkligen på att A & N kommer till mig. Och som pricen på i är mamma, pappa & syrran borta 4 dagar. Wohoooo! Har redan börjat lista upp vad jag skall köpa, så jag inte sen glömmer, som jag brukar göra.

Har inte så mycket mer att säga, hörs liiite senare, okej? =)

PUSS! ♥

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Annie

Ujaa :D Snart kommer vi med dunder och brak ti dej : )

2008-07-10 @ 13:44:37
URL: http://ichbinannie.blogg.se/
Postat av: Nata

Aloha ADHD! ;) Haha joo ja hoppas å att de blir av! :D De e jättesynd att du int va å si den, den e faktist skitbäst!!!!! NÅja, whatever, ja dricker nog va som helst :P alltså ja brukar dricka laktosfri mjölk men ja kan fast ta me sån :P Å får ja fråga en mysko fråga jag me? ;) Vaffö kmr int sofia ti ditt? (Atså ja e ba nyfiken...) Å e de nå annat ja ska ta me ti ditt? :)

2008-07-10 @ 18:56:23
URL: http://natskis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej :D

Jag har en liten tävling på min blogg : dagensbloggdesign :) Läs mer på www.tesshansen.blogg.se, hoppas du vill vara med :D

2008-07-10 @ 21:00:25

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se