Torsdag.

Tjena bloggen! Läget? Allt bra på denhär sidan av datorskärmen. Borde ta & gå i duschen, men lika bra gör jag det i kväll, efter träningarna måste jag ändå göra det. Har nu stenhårt bestämt mig att få mina magmuskler i skick. På tal om magmuskler  6 - pack, A ;D Nej guuud, vad vi hade kul  med A & N! Saknar redan ♥ Men tillbaka till magmuskler, skall nog skaffa fina abs till beach - säsongen 2009. Jag veet, är det inte lite tidigt att fundera på det ännu, men på det sättet får man ju bästa resultat, med att börja i god tid. Varannan dag, i 11 månader. Yeah, like thats gonna happen! Men jag försöker mitt bästa, vem vet, kanske det lyckas?

I morgon skall jag med I & kolla Sex and the city på bio. Kul blir ju det med! Och i söndag blir det ännu mer kul, så jag har nästan hela veckan inbokad. Torsdag & lördag tränar jag ju.

Nåjaa, nu skall jag försöka hitta en perfekt "dagens vill ha", hörs snart ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Annie

Yes, 6-pack babe ;D öttö & jöni, muhahah <3

2008-07-17 @ 14:42:09
URL: http://ichbinannie.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se