Torsdag.

Hejjsan!

Det är stekhett ute och jag sitter inne. Vad tänker jag på, om jag nu tänker vara brun tills lördag är det väl bara att sticka ut & badda i solen. Men jag skriver det här inlägget till slut.

Min väckarklocka har fått fnatt, den ringer mitt i natten. Usch, vad hemskt att bli väckt klockan 3! Men men, nu skall jag börja tjäna pengar. Cash. Money. Skall väl starta min egen lilla läderrocks-fond, måste försöka få ihop 999 kr. till den där rocken. Uuuh, jag bara måste få den! Idag skall den beställas, hoppasden kommer fram i tid! Jag villvillvill ha den! Den är bara för fiin, och fastän den är dyr är den värd varenda slant. Varenda. Nu skall jag sluta tjata om den där rocken, ni kommer väl dö i tråkighet eller så.

Måste nu ut i solen, jag villvillvill vara brun på Lohja Junior Games. Min dröm. Tävling. Springa. Svettas. Och hoppeligen vinna. Men det är inte så viktigt, LJG är ju en av Finlands största juniorfriidrottstävlingar. Och hoppeligen är jag en av Finlands största (hoppas inte  storleken!) längdhoppare & trestegare.

Menmen, nu slutas detta inlägg & jag försöker fixa väckarklockan & brännan. För att inte tala om pengarna! Ha det soligt! ♥

//Ida



Kolla in Malins, Toves och Tildas bloggar!

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3inlägg så är du med i lottningen (sker varje-var tredje dg, endast seriösa kommentarer!)

CIAO

(ursäkta reklamen)



-grymt söt design! :)

2008-07-24 @ 20:16:32
URL: http://baarahon.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se