Torsdag.

Hej bloggen!

Nu har jag vaknat, ätit frukost och sitter nu med laptopen i famnen & kollar på samma gång på TV. Smart. Menmen, idag skall jag sticka med N på stan. Och sen har jag träning. Så det blir inte så mycket bloggande för min del. Men nog kommer det in i alla fall ett inlägg till idag. Lovar. Så, nu vet jag inte vad jag skall skriva om, så jag bara skriver något. Juste, jag glömde att berätta att jag så världens värsta dröm idag. En riktig mardröm.

Det var jag & min kusin som hörde att det var någon smått... våldsam i deras kök. Vi for in & där var hennes pappa och en främmande man. Jag blev så rädd att jag stack ner brevid deras köksbord, men när mannen skulle böja sig för att troligen slå till min kusin såg han mig, log elakt & drog fram en kniv. Jag skrek till, men han han redan hugga mig i axeln.

Sedan vaknade jag och fan, vad rädd jag var, Haha, det tog sin lilla tid förrän jag förstod att det bara var en dröm. En mycket hemsk en.

Nu måste jag klä på mig, hörs senare raringar ♥

//Ida



Kolla in Malins, Toves och Tildas bloggar.
 

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata

hyi viken dröm! den måst ha vari jättehemsk! Ja drömd en liknande sak en gång, fast då kom de in en ganster å börja skjuta på mej me maskingevär :P ja satt bakom nån mysko låda å sen kom han å sköt mej x)

2008-07-31 @ 09:49:25
URL: http://natskis.blogg.se/
Postat av: Annie

Pappa hadd sitt öttö på stranden å berätta om hans 6-pack åt mej xD

2008-08-01 @ 09:51:41
URL: http://ichbinannie.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se