With the lights out, it´s less dangeours...

Hejs svejs igen. Nu skriver jag kortkort, skall just & vattna blommor. Jag kan se den där läderrocken framför mig, gaah! Sen är det väl något gott som gäller. Och att hitta lite bilder. Frisyralternativ. Typ. En massa bilder på Victoria Beckham blev det, haha. Och så lovade jag syrran att jag skulle fixa ett underlag till skolan med en massa kändisar på. Ganska sött om man tänker efter, min annars så omöjliga syster ber mig göra något åt henne. Och hon hotar inte ens, haha. Men nu kommer jag inte på något annat att skriva om, så det här får bli såhär. I morgon kanske jag fixar ihop en ny design, om jag ens vill lämna min gamla. Den känns så rätt i sommar. Men till hösten blir det ny i alla fall. Nu säger jag bara PUSS på er ♥

//Ida



Kolla in Malins blogg.

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: denice

TÄVLING PÅ GÅNG I VÅR BLOGG =)

2008-07-28 @ 21:38:31
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se