God morgon :)

Halloj läsare! Vaknade kloclan 9, så jag börjar nog få nån sorts dygnsrytm nu, hihi. Borde ta och typ söka posten, men orkar inte ;P Mamma är på jobb till  klockan 16, pappa till klockan 14, så jag och min lillasyster är ensamma hemma, tills dess. Va skönt att ibland ta en paus från allt uppassande. Inte är det mig de passar upp, snarare syrran, haha Kollade just på Los Serrano, det har typ blivit en vana att sitta framför TV:n klockan 9.15 till 10.30 ;) Men så borde jag börja planera saker och ting. Och träna mer, det blev inte av igår för att det spöregnade ute. Typiskt, när jag bestämt något, blir det inte av. Borde väl gå och kolla var Kalle är också, sötnosen blir så orolig när han hamnar ut i "kylan", haha. Nu skall jag och söka den där posten, som lovat, skriver senare idag. Puss & Kram <3

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata

Du e int den enda me vanan att si på TV på mornana iaf :P Hej ja sku annars behöv lite hjälp me min blogg :P Om du vet; hu lagar man fler kategorier? Ja ha int hitta de nånstan (teknikens underbarn som ja e så :P)

2008-06-12 @ 10:58:53
URL: http://natskis.blogg.se/
Postat av: Nata

Joo nu hitta jag :) tack!

2008-06-12 @ 11:08:38
URL: http://natskis.blogg.se/
Postat av: jonna

svar; jo den blev ganska fina kombinationer :)



åh tack söt! :)

vassegod!

2008-06-12 @ 14:56:24
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se