Lördag.

Tjenare. Hur har ni det? Om man inte räknar omständigheterna så har jag väl det bra. Kan inte sluta av med att gå med
kassen runt i lilla, trånga husvagnen. Den är bara för fin ♥ Jättefin. Kollar som bäst på kläder från H&M. Gud, jag skulle
ha lust att köpa ALLT! En jeansjacka, läderrock, typ 1000 toppar, sandaler, solbrillor, jeans, klänningar, shorts, smycken, en hel massa olika bikinis och ja, allt! Me H&M.

När jag sen äntligen slipper hem härifrån så skall jag med I & kolla Sex and the city på bio  =) Kul! Och så väntar jag till den 12:e Augusti - då börjar skolan. Inte för att jag gillar att plugga direkt, men att se alla vänner, inviga min nya väska på riktigt, och ja, ärligt talat, nog väntar jag allt lite på att få börja plugga också. Men alltså, det känns bara för bra att slita som nån värre dåre & sen bara ta det lugnt och veta att man gjort något bra. Då känns den där lilla stunden att slappa mer värdefull. Och visst känns det skönt att behöva vakna tidigt en tisdag? Allt har man redan gjort i ordning kvällen innan & planerat allt 3 gånger. När du vaknar känner du pirr i hela kroppen, samtidigt som du tänker hur du kommer sakna sommarlovet. Nu har du 10 månader med skola framför dig. Hur du står inne i skolbyggnaden & känner dig nervös & ser minst lika nervösa människor runt dig.
Ja den känslan är härlig, nästan som julafton.

Nu måste jag sluta förrän jag tråkar ut er & mig själv. Hörs & ses ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Din mamma

Jusså :D du e nog aika moinen shoppaaja



Nä du kmr hem ska vi fa ti ekenäs me tåg ..?

2008-06-28 @ 16:01:56

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se