Lördag.

Så var det ännu en dag borta från sommarlovet, men också en dag borta från mardrömsresan jag som bäst håller på att uppleva. Nå, skall i alla fall nån gång här inom 2 veckor slippa pch shoppa till Åbo. Jess. Hihi, har redan typ planerat allt jag skall köpa, här kommer då lite av en lista:
- En stor väska (som skolväska)
- Gossip Girl - bok (Har nästan läst båda redan)
- Ett sött läppglans
- (El)Blå stuprörsjeans (äger redan ett par vita, röda, svarta, gråa och gröna men inte ett par blåa, haha)
- En tröja eller jeansrock
- Strumpbyxor
- En egen kabel att överföra foton till datorn
- Gladiatorsandaler (om jag hittar de perfekta paret)
- Annat smått & sött ♥

Tipsa gärna om sånt ni skulle köpa =)

Tjaa, skriver väl senare i dag, men nu får det räcka för detta inlägg. Sätter ännu in dagens "vill ha" efter en lång paus (ursäkta för det). Ha det bäst! ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: hedvig

ett nytt liv

2008-09-03 @ 10:29:36

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se