Lördagnatt.

Nästa veckoslut, möjligen redan på torsdag, skall jag till vår husvagn i Mussalo. Tar datorn med och får hoppas att Internet funkar, annars blir det inget bloggande på 2 veckor! Men man får hoppas. Där firar vi midsommar, hellre skulle jag vara i Karis då :/ Det enda positiva är typ att jag slipper och shoppa till Åbo :) Jaa, jag har redan planerat att jag skall köpa en stor handväska, elblåa leggins och en sommarklännig. Nu fattas bara det fina, soliga vädret. Bäst är jag att tala, sitter och bloggar klockan 12 på natten, skall väl inte förvänta mig nån sol nu, hihi. Måste nog ta och sluta nu, innan jag väcker nån i huset. Glömde att sätta in dagens "vill ha", tyvärr. Men ni ska få se i morgon det blir big surprise ni hoppeligen kommer gilla... Skall inte avslöja mer nu, god natt <33

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: tussie

visst:)

2008-06-15 @ 00:03:11
URL: http://tussieline.blogg.se/
Postat av: S A R A

svar:Men tackar =D, I eftermiddag så kommer jag lägga in ett inlägg om hur jag gjorde mina blommiga naglar :] kram

2008-06-15 @ 08:38:51
URL: http://zaaurahs.webblogg.se/
Postat av: Nata

Haha x) It tycker ja allti heller om Ida, men i förrgår va hon faktist kiva ;) Lite kova att du kan ta datan me ti husvagnen, vi ska ti ett VANLIT hus (mitt i skogen men endå ;P) å där finns just å just vanli ström, å vi har int någå kontakt me omvärlden medan vi e där x) Låter mysko elä va? x)

2008-06-15 @ 10:25:10
URL: http://natskis.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se