Lördagnatt.

Hihi, sitter vid I:s bord, spelar Betapet och bloggar. Klockan är halv 2, få se om vi sover alls ;) Haha, jag leder! Det måste se smått konstigt ut när vi sitter vid deras köksbord, mittemot varann med varsin laptop och talar. Har redan hunnit sjunga singstar, äta tacos, gjort ansikts- och kroppsbehandling, och druckit energidricka. Nam :) Så vi har haft urkul! Och bättre blir det. Blir ensam hemma i morgon, så hon kommer nog till mig då också, hoppas jag. Vi är lite farliga tillsammans ;) Nu tar jag och slutar för tillfället igen, skriver troligen ännu på nytt i natt :)
PÖSS OCH KRAM PÅ ER ♥♥♥

//Ida



Hihi, jag gillar verkligen dessa äpplen, sätter dem i varje inlägg för att pigga upp min dag :)

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nettan

sv: jaa han är helt fantastisk han.

Tack, det ska nog lösa sig ! :)

2008-06-14 @ 00:50:21
URL: http://neriksson.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se