Måndag 3.6.2008

Idag kommer det Gossip Girl!!! Jag är bara smått desperat, men jag kan inte rå för att det är den BÄSTA TV-serien i världen! Haaha, nu visste ni det också, men nu tar jag och berättar lite kort om vad som hänt och vad som är på kommande:

Jag glömde att berätta igår att jag var på tävling i Pargas. Nåids stafettmästerskap, eller vad man vill kalla det. Hur som helst, mitt lag tävlade i 4x100 m och 4x600 m. Långa sträckor är inte direkt min grej, så jag var troligen nervösare än någonsin förrut. Ändå gick det toppen och vi VANN av 8 lag. Stolt.

Igår hade min kompis S födelsedagsparty. Man kan kalla det ett "film-maraton", vi kollade ändå på film från klockan 18.00 - 06.00, alltså 12 timmar. Vi hann med hela 8 filmer som t.e.x ; Walk the line, Mr. Bean, Borat, Just my luck, Hairspray, Rush Hour och två jag inte minns namnen på. Ena hade i alla fall med dinosaurier att göra och i den andra spelade Jennifer Aniston. Om det nu hjälpte ett dugg. Gissa om vi var trötta på morgonen!?

Jag fick som "avslutnings-present" en laptop. Så när jag nu i veckan får Internet till den, ja då blir det massor, massor mer med bloggning och sånt  =)

Idag skall jag färga håret. Brunt blir det. Så jag får vinka "good-bye" till blonda dagar och öppna dörren som brunett ;) Jag lägger in före-och-efter bilder senare...

I veckoslut skall jag på tävling (igen). Den här gången i Helsingfors. Så det gäller att träna nu, så man är i tip-top skick  =D

Ha det bäst!

// Ida





Nästan syskon ;) Jag (vänster) & grannen I (höger) <3

image4

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata :)

domdä andra filmean hett along came polly å jurassic park ;) Nej ska du färga håre? :( Synd!

2008-06-03 @ 14:14:32

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se