Måndag 9.6.2008

Jag har inte skrivit på ett bra tag, har varit på tävling i H:fors som sagt. Vissa kanske undrar hur det gick, så här kommer lite om det då:

Lördag 7.6:  60m. Blev 15:de av typ 47 st. Tid: 8.86 s. Helt nöjd.

Söndag 8.6:  Längd. 12:te av si sär 50  st. Hoppade 455 cm så jag var inte speciellt nöjd...

Men så måste jag ju komma ihåg att Finlandia Junior Games, som tävlingen heter, också är en av Finlands största juniortävling i friidrott. Lite över 1000 juniorer var där allt som allt.

Men back to today: N skall komma till mig idag :D Det skall nog bli roligt det ;) Om man tänker på allt dumt (eller mindre smart) vi brukar hitta på så tror jag inte att det blir så mycket lugnare idag. Haha. Men nu tror jag att jag drar ut och försöker hitta lille kissen, Kalle. Jag tror faktist inte att jag har berättat om honom än, men som man brukar säga; en bild förklarar mer än tusen ord. Så jag lägger in en söt bild på han istället, så får ni se min ögonsten ;) Skall se om jag hinner posta ett till inlägg idag, men tills dess, puss och kram på er ♥

...
Kalle ♥♥

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se