Måndag.

6 dagar kvar. 6 dagar kvar. 6 dagar kvar.

Hej! Allt bra? Här med, troligen. Har inte gjort så mycket i dag, kollat in Los Serrano. Bra serie det allt. Så vann ju också Spanien fotbolls VM, t.o.m. jag, den allra dummaste när det gäller fotboll, vet det, haha.

Håller som bäst på att fixa Veckans design, så den kommer in inom kort.

Lite roligt hände det igår också. Jag fixade säkert på i 2 timmar med Bloggtoppen utan något resultat. Nu har jag lyckats, tjohooo! Adi (hunden då) har stärv. Svartsjuk som sablar kallas sjukdomen. Om man går för att krafsa Hannah (andra hunden vår) får den fnatt & börjar hoppa. Galen hund.

Ha det fint ♥

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se