Midsommarafton.

Då var det midsommarafton. Tvekar fortfarande inte på att jag hellre var hemma i Karis, skulle med familjen fara till I, fira med kompisarna på något crazy party eller helt enkelt sitta hemma och lyssna på när mommo & mofa talar. Jaa, det låter knäppt, men att bara sitta, lyssna & ta det lugnt har blivit alt mer frestande på sistone. Kan det ha något med det att jag lyssnar på Mikas "Relax, take it easy" hela tiden ;) Ja men i alla fall, sitter nu här i mammas & pappas "sovrum" med datorn i famnen och funderar på hur det skall bli idag. Skall typ kl. 15 till bastun, thihi. Simmar tar jag väl också och gör. Så finns det en hel del program i kväll dom ordnar, till exempel skall det kl. 22 tändas en brasa, om vädret tillåter. Så skall vi väl ta & grilla korv och sånt. Inte vet jag om det blir nåt speciellt, men i alla fall. Jag tror att jag stegvis börjar gilla det här stället mer och mer. Om jag orkar 2 veckor här är en annan sak redan... Men skall ta & njuta av allt här så länge det går, måste komma ihåg att nästa gång vi skall hit ett veckoslut behöv jag inte komma med och får stanna ensam hemma och bjuda dit nån kompis, väntar ♥ Nu skall jag sticka ut med våra hundar, hörs ♥

//Ida

PS. Glömde då i ett gammalt inlägg berätta hur rakgelen fungerarde. Svar: TOPPEN! Silkeslent & hårfritt resultat - som lovat.


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se