Onsdag.

Tjena  =D

Nu skiner solen, i alla fall ibland. Tyvätt närmar sig mörka moln, typiskt. Borde väl ha tagit vara på den, har mest suttit inne. Nåjaa, inte ändå hela tiden. Jag & min lillasyster (!) hoppade på cyklarna och cyklade 2 km till närmaste butik. Jag hade nämligen bestämt att jag skulle skaffa en ordentlig rakhyvel. Så måste jag ju bara köpa en liten raklödder-burk, perfekt storlek. Och så 2 chokladplattor, men de är till pappa som idag har namnsdag. Grattis! Så när vi skulle cykla hem såg vi dom härligaste lupinerna i vägkanten, mörkrosa. Så vi parkerade cyklarna ca. 100 m därifrån (det ända stället vi kunde lämna dem på, vi befann ju oss på landsvägen) och gick i en VÅT brant. Till slut fick vi vad vi ville ha i alla fall, och på vägen tillbaka till cyklarna hittade vi jättefina lila-vita. Så nu står det en stor bukett på köksbordet, vill höra vad mamma tycker ;) Men nu lite före 4 skall min farbror komma hit och fixa något, så jag måste vara berädd på att hjälpa honom. Ses senare idag, Pözz tills dess

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se