Onsdag.

Så var det ondag igen. I mitt fall betyder det tävling. I friidrott då. Det är i Åbo, så man skulle väl tro att det är nån sort av stor tävling (Åbo var ju förr Finlands huvudstad och nu mer en av de största i Finland, om ni inte redan visste det), men det är en ganska liten en. Men man får se, uppdaterar i morgon hur det går.

Förresten, vad har ni gjort på sommarlovet/semestern? Skulle glädja mig att få höra =)

Borde väl sticka nu och göra mig i ordning. Inte till tävlingen men annars bara, ser ut som en morgontrött, ja, vet inte vad. Så skriver i morgon, kanske idag =) Hörs ♥♥

//Ida



Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se