Onsdag...

Jag skriver kort, skall snart kila iväg på min gamelmofas (mammas morfar) "kalas". Tänkte idag sticka med N och simma, men det blir nog inte av idag :( Måste meddela henne... Skall inte göra så mycket idag, typ sitta inne, blogga lite mer och sånt. Nog är det härligt att ha en helt egen dator :) Sov faktist hela 9 timmar i natt, det är smått av ett under ;) Jag brukar sova antingen 6 timmar eller hela 13. Undra inte... Borde väl börja träna också, det har blivit lite fattigt nu på sistone. Sticker väl ut på länk. Eller drar ett pass med styrketräning. Så får det bli. Skulle nämligen också behöva träna inför LJG (Lohjan Junior Games). Det är först i slutet av juli, men jag ar tresteg där, och det har jag inte hoppat på sisådär, två år!? Hahaa. Men nu vill Kalle ha mat, annars börjar han hoppa på borden igen. Skriver senare idag :) Puss tills dess <33

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Frida

har du en hund som heter Kalle?

2008-06-11 @ 14:07:16
URL: http://fridamariaa.blogg.se/
Postat av: Frida

det va inget. jag såg att det var en katt :P

2008-06-11 @ 14:07:46
URL: http://fridamariaa.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se