Shopping.

Som jag tidigare nämnde så skulle vi och shoppa nån gång inom dessa 2 veckor. Det blev idag, för att det bara regnade ute. Det är ju rea i nästan varenda butik men jag hittade inte så mycket saker. Plåster (snygga), en glass (åt den såklart xD) och en väska. Men den väskan är bättre än 100 saker. Den är sååååå fin! Och så var den i rea också. Fick ändå betala 14.97 (ca. 149.70 kr) euro för den, men det var den värd! Skall ha den som skolväska när jag färdas mot 8:de klass i höst ;D Oj, kanske jag skulle ta & förklara hur den ser ut. Tjaa, den är stor! Och har små, söta noter på sig. Och man kan ha den på 2 olika sätt. När jag kommer hem lägger jag in bilder på den! Och så har den en söt "nyckelring" hängande. Kommer från Seppälä, en finsk affär. Roliga kläder har dom där =) Thihi, gillar den så att jag troligen kommer sova med den i natt. Kanske ändå inte ;D Gjorde av med allt som allt 20 euro (200 kr). Stolt. Det är otroligt lite för att vara jag. Såklart glömde jag då att köpa kabeln. Typiskt mig. Men skall nu ta & sluta, hörs senare ♥

//Ida


OBS! Designen blir i morgon, lovar! Har hamnat skjuta upp p.g.a. shoppingen... ♥


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se