Skitväder!

Tisdag. Gaaaaah, det kommer gossip girl idag :D Nej herrigud, jag är allvarig beroende av ett TV-program. Lågt kan man sjunka... Som sagt är vdret inget att direkt skryta om. Och jag och N som i morgon täkte fara och simma. Man får se om det blir av med det. Hoppas kan man alltid!

N var övernatt hos mig i går. Mamma fick min laptops Internet och funka, gissa om jag blev glad!? Så vi kollade typ hela kvällen på Björn Gustafsson på Youtube. Nej gud att vi flinade! Så fortsatte vi i morse tils vi kollat i genom exakt ALLA! Haha!

Planerar som bäst vad jag kunde göra idag. Mamma kommer hem om typ en timme, så jag tror jag skriver ett till blogg-inlägg och lägger in några bilder på mig :) Men nu slutar jag detta inlägg, pöss på er alla <33

KOM IHÅG: GG kl. 20.00 idag på MTV3!


//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Rebecca

ojoj, GG kan man aldriig missa =D

det eller Desperate Housewives, sjuukt bra program =D

2008-06-10 @ 16:09:40
URL: http://rebecco.blogg.se/
Postat av: ika

hejhej jätte kiva kommentera mj too :D

2008-06-13 @ 20:54:14
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se