Slutshow.

Ja, då hade jag tid över - igen. Måste säga att jag hatar en hel del saker med det här stället. Gud att jag hatar att gå 150 meter för att slippa på WC (ja, också på natten). Gud att jag hatar att bara umgås med gamla människor (det är nog helt kul, men i måttliga mänger, orkar du lyssna på hur dina barnbarn gjort när de var 3 år i 4 timmar i rad?). Gud att jag hatar att varmvattnet i duschen bara håller i 3 sekunder. Och till sist; Gud att jag hatar när jag hoppar upp på min cykel och känner den fräsha havsvinden mot mina ben. Måste berätta en hemlighet; jag börjar gilla det här stället (bortsett från de första punkterna). Och nej, jag håller inte på att bli tokig! Och hur kul är det inte att mobba (tillbaka) på en ca. 11 årig tjej som tror att hon betämmer över allt och kan kalla vem hon vill för vad hon vill? Nääe, just det, man njuter av det x) Skall snart sticka och kolla på den där brasan dom tänder, intressant. Mest gör jag det för att det ligger riktigt bredvid havet. Den där vinden, så renande. Har nog haft lite tråkigt här, regnskurar är inte direkt vad man vill ha på sin semester, eller sommarlov. Men nu måste jag på WC, så hejdå för i kväll och syns i mogon! =) ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Sandra

Svar: Okej men det är ju bra det också :) Mina kompisar satsar stenhårt och det betyder ju också att man måste ge upp en massa saker vid sidan av.

2008-06-21 @ 10:42:52
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: J

ha en bra dag :)

2008-06-21 @ 13:21:59
URL: http://toraeleonora.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se