Söndag.

Så, då var det 4 dagar över i helvetet, bara 11 till. Dessutom måste jag vänta till klockan 19.00 att jag slipper i bastu. Joo, bastu gillar jag över allt, så skönt att sitta & steka. Synd bara att man inte blir brun i bastun, då skulle jag redan äga den perfekta brännan ;)

Det var lotteri här idag. Han som talade i micken var skitrolig - trodde han i alla fall. Det var nog de äldsta skämten jag hört...

Jag borde som bäst ligga i solen och fixa en bränna, är lite sent ute. Men att ligga proppmätt (i mitt fall rundare än vanligt) i bikini och sola. Njaaae, låter inte värst frestande. Ajjoo, så kollade jag in lite bloggar =) Kanske just din ;) Brukar ni kolla in andras bloggar, och i så fall, vems?

Hoppas ni kommeneterar och ha det bra! ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se