Söndag.

En vecka till. En vecka till. En vecka till.

Hejssan. Hoppas ni har det bra, det har nämligen inte jag. Eller, jag har alla kroppsdelar kvar, så ganska bra är väl redan det, haha. Men men men, Sitter inne i husvagnen, solen skiner, mamma stack, pappa stack, syrran sitter ute & läser. Bara så ni vet.
 
Kollade igår kväll på Beach - en film med Leonardo DiCaprio. Är inte direkt ett fan av han, men titta bara hur söt han är! Mums.




Har så tråkigt här så nu tänker jag lista vissa av mina favoritbloggar:

- Lisa´s
- Kenzas
- Natas Bästa vänner ♥
- Ikas ♥ Halvsystern min, nästan i alla fall ♥

Och många, många fler, men nu börjar datorn bli så långsam, haha.

Skall börja fixa med en ny design. Om ni vill kolla resultatet klicka er in på min övningsblogg =) Jag vill gärna ha feedback! Och om ni har ideér om nya "designer", meddela gärna! Jag länkar gärna också till er blogg, så bara meddela om det. Nu tar jag nog & slutar skriva, sätter in dagens "vill ha" & veckans design (OBS! Om jag hinner). Älskar er mina gullisar


Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata

Sorry att ja int ha läst din blogg på jättelänge!! :( Tack fö att du har min blogg(länk whatever) me där! <333 NU ska ja skriva ett nytt inlägg (elä rikit just, ska just å eta -.-) men IDAG ska ja skriva, ventar på veckoslute å sen veckoslute efter de! :) Men hörs mer å syns sekert!

<3

2008-07-02 @ 16:03:52
URL: http://natskis.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se