Söndag.

Vaknade klockan halv 12 idag, ojdå. Egentligen undrar jag inte varför, vakade ju till klockan 4 med I, hihi. Skulle säkert inte ha vaknat om inte pappa väkt mig. Men nu sitter jag i soffan min, skriver i bloggen och allt känns helt toppen. Vädret ute är det lite si och så med, ibland sol, ibland moln och ibland till och med regn. Men nu när vädret ännu är någolunda klart skall jag väl satsa med att gå på balkongen och läsa i min gossip girl - bok med ett glas juice och en filt. Gaah. Måste börja planera vad jas skall packa till vår husvagn nästa vecka. Jag vet, ganska tidigt skede att börja fundera på det, men tänka sig nu att man glömmer något superviktigt och måste klara sig utan det i 2 veckor? Näe, jag tar inte den risken. Tar och slutar nu för den här gången, postar ännu in dagens "vill ha" med en liten överraskning ;) Sen sticker jag ut och slappa - GG - here i come!

XOXO gossip girl (Ida)


Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Hannah

Skööönt att sova länge

2008-06-15 @ 13:05:33
URL: http://hannahsmat.blogg.se/
Postat av: Nata

haha ojdå ska ändra xD Haha du e int den enda som börjar tänka va man ska ha me tidigt :P Ja ha börja planera va ja ska ha me ti grekland :P

2008-06-15 @ 14:32:18
URL: http://natskis.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se