Tisdag 17.6.2008:

Kom just in, har luggit och solat på bakgården med en portion mangoglass och en smoothie i handen, medan jag läste i min GG bok. Gräset kändes så svalt, och musiken i iPod:n var bara för perfekt. Skall troligen senare idag och simma, gud vad skönt det blir...

Vem fan försöker jag lura, det är skitväder ute! Det regnar så sablar, risk för åska, ja, inget av det jag skrev stämmer. Inte ens det med smoothien, men en sån fixar jag snabbt ;) Så får väl försöka roa mig på något annat sätt idag, måste troligen börja packa till resan i torsdag. Usch, vill inte! Ska se om jag ens kommer i liv tillbaka. Men jag tar ju datorn med, det är typ min ända tröst. Och om inte Internet funkar där, ja då skriker jag! No joke. Skall nog ta kameran med dit, måste ju se om man får ett enda vettigt foto från helvetet. Nå, men nu till andra saker: Var just till butiken, köpte Lumene Eye Glamouriser mascara & eyeliner i ett paket (alltså dom sitter fast i varann, i en tub), gissa priset? Jo, 1.50 euro (15 kronor). Hihi, känner mig så stolt efter ett sånt budgetköp =)

Fick idag pappren till skribalägren (skriftskolan). Kan välja mellan kvällsskriba (2 kvällar i veckan på våren & vinetern), sommarläger (en vecka på sommaren) och sportlovsläger (en vecka, alltså hela sportlovet). Vilken skulle Du välja? Själv tänkte jag ta sommarlägger, låter vettigast och minst jobbigast ;) Men det är bara vad jag tycker. Nåjaa, ni orkar inte säkert läsa mer så jag slutar. PUSSAR & KRAMIZAR ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: liene

Fin blogg:D

2008-06-17 @ 20:48:56
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: jennifer

Ja visst är det skitväder nu! Hoppas det blir fint till midsommar iallafall =). Ha en bra dag!

2008-06-18 @ 11:52:28
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Nata

jo no tror ja vi har kiva men kmr att sakna dj <3 Lycka till me er resa, hoppas ni har kiva ni me!

2008-06-18 @ 13:03:46
URL: http://natskis.blogg.se/
Postat av: Nata

hej annars om dedä me skribaläger, vike tar du som reserv? ja tenkt nämligen ta somarläger som förstaval men sen vet ja int vike som reservval...

2008-06-18 @ 13:17:26
URL: http://natskis.blogg.se/
Postat av: Annie

hm.. ja vet inga viket ja väljer..."/

2008-06-18 @ 13:27:59

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se