Torsdag 11.6.2008:

Tjabba. Skall nu ta och skriva kort, om en timme befinner jag mig på sportplan. Jopp, nu skall jag börja träna på allvar. Haha, har nu troligen sagt det en hel del gånger redan. Annars skall jag väl inte göra så mycket, gå i duschen, kanske skriva ett blogg-inlägg tll och fiska lite besökare. Sånt.
Sticker i morgon till I. Vi kommer säkert sjunga singstar tills vi kvävs, hihi. Och så mumsar vi i oss tacos, mums. Borde ta och förminska med skräpmat, men det blir aldrig av. Men nästa vecka tar jag och skärper mig påriktigt! Så de så! Godisstrejk, mera frukter och grönsaker och mer idrott & träning. Så ska det låta Ida!
Kollade just ut, solen skiner :) Och det får det lov att göra idag klockan 6 också. Tänker inte träna i regnet! Nu skulle det få bli sol och varmt igen, så jag slipper och bada och sola :) Håller på att bli blek igen. Får väl kanske ta och hålla mig till min BUS - bodylotion en stund till ;) Kom just på att det inte är långt kvar tills det är midsommar. Annars har vi alltid firat hos I, men nu skall vi till husvagnen just då. Tråkigt. Nu tar jag och slutar, byter om till shorts & t-skjorta. Sportplan, here I come!

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata

OMG vitsi så snygg blogg du haaaaar! gaaaah ja blir ju nästan avundsjuk x) Å så en annan sak: Du om nån behöver int oroa dej att du äter fö myki skräpmat :P du e ju smal! men ha de bäst å kolla gärna in min blogg ;)

2008-06-13 @ 11:16:53
URL: http://natskis.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se