Torsdag.

Joo, tävlingen. Vann längdhoppen med resultat 4.86 m (är 13, så i 13 - års klassen)  =) Nytt rekord med 30 cm. Kan bara vara glad, 13 andra var det med i tävlingen, men i alla fall, vinst som vinst. 60 m var lite andra saker, blev 4:de av ca. 20 deltagare. Men där gjorde jag också nytt rekord, 8.72 s. Inte så värst bra, men i alla fall.

Kom just på att jag har smått roliga kläder på mig, korta jeans-shorts, ballerinas (är ute) med sockor och en grön, stor PUMA - t-skjorta, haha... Men jag kan, troligen till er förskräckelse, säga att jag gillar outfitten. Slapp, men ändå lite, tja, hur skulle man säga det... Chic? Flickig? Beror nog på mina ballerinas ;D Och nej, jag brukar inte klä mig direkt flickigt & modemedvetet. Oftast får ett par jeans (gärna mina riktigt gröna, me love ♥) och en t - skjorta med ett par converse duga. Men här förra veckan lyckades jag skåda en vacker outfit direkt från min egen "lilla" garderob, en extremt baggy, vit t-skjorta med svart tryck, plus ett par långa, svarta leggins, mums ♥ Om man ännu skulle äga ett par röda pumps skulle mitt liv vara fullbodat ;D Också avslutningklänningen plus svarta högklackade, lite 60 - tal, gör susen. Såklart jag också älskade min vändagsbal - outfit, de eleganta silverhalsbandet var nog ett av de finaste jag sett & bärt. Glömde säga att jag hemma gjorde ett fint fynd. Mammas gamla halsbandsur man t.o.m. måste vrida för att den skall fungera, men ack vad fin den är. I guld ♥

Nu tar jag och postar ett av de där roliga personlighetsförklarnings funderingarna jag sett en bloggare ha. Så kolla in den!

Pözziz på er, vänner ♥

//Ida




 


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se