Trött - men ändå inte...

Nu skall jag ta och skriva kort, lovade nämligen lillsyrran att fara med henne och titta på TV ;) Inte måst jag fara, men det kanske är min ända chans att ännu i kväll få spana in Sprouse-bröderna i The suite life of Zack and Cody. Disney Channel - here I come! Tror att jag när jag nu äntligen fått min egen laptop i bruk skall börja skriva blogg några gånger i dagen :) Skall fixa till en riktig toppenblogg, så de så. Först måste jag komma på vad jag skall skriva om, men det dyker oftast upp något i huvudet mitt. Missade typiskt nog gossip girl idag, men nu kan jag i alla fall säga som ursäkt att jag hade bättre saker att göra - och att tänka på... Men skall i morgon försöka  bonga något på youtube, eller kolla om mamma bandade in det i misstag ;) Aj, nu fick jag kramp i röven. Jag sitter så tusans obekvämt! Men nu tar jag och släpar mig till syrrans rum, pussar och kramar till er :) C Ya!

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: A

Godmorgon.

Hoppas du får en bra dag, kram kram

2008-06-11 @ 07:01:12
URL: http://justsweet.blogg.se/
Postat av: Amanda

skinnjackan är mycket snygg.

2008-06-11 @ 16:37:31
URL: http://amandarehed.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se