XOXO gossip girl.

Hah, jag har verkligen hakat upp på den (bok)serien - och jag är inte den enda! Det känns bara för bra att ligga i sin säng, med en varm kopp te i famnen och läsa om hur S, B, J, D, C, N lever livet på högsta volym. Folk som blivit födda med guldsked i munnen, ja om livet är perfekt för dem. Härliga kläder äger de också, hur många gånger har de inte inspirerat mig? Oooh guud, jag väntar till tisdag, då kommer det Gossip Girl (I Finland)! Tills dess får jag lov att läsa de två böckerna jag köpt ;)

5 skäl att älska GG:

1. Att läsa om ett sånt liv man troligen aldrig själv kommer uppnå  känns härligt.
2. Inspiration
3. Tidsfördrivning
4. Man fattar att ite ens stenrika alltid har det toppen
5. GG rockar!!!

TIPS: Tjecka in GG:s hemsida: http://www.gossipgirl.net/ och på svenska www.gossipgirl.se

Ciao <3

// Ida



GG-gänget: (Från vänster) Blair, Dan, Serena, Nate, Chuck & Jenny

image2

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata

haha xD
1: får ja låna böckena nångån? ;)
2: Gossip Girl e bäst!!!!
3: e du int den ända? Alla andra e nog int den ENDA... xD (okej sori måst jävlas lite, inget illa)

Nåjå men ha det bäst!

2008-06-04 @ 13:16:07
URL: http://natskis.blogg.se

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se