All I want for Christmas is you. ♥

Hejssan! Det blev lite senare än vad jag trott, men bättre sent än aldrig ju. Var ju då i kyrkan, på rundtur/besök. Kan bara säga en sak; mellantaken i kyrkor är inte så värst trevliga. Eller att stå brevid en skrikande orgel heller för den delen.

Julen närmar sig. I butikernas skyltfönster tittar en massa julfigurer ut på när marken täcks av pudersnö. Kallt är det också, dags att inviga UGGSen. Det gjorde jag igår och gaah va sköna de är! Nåmen så går det när jag spårar ut ur samtalsämnen, tillbaka till julen.

Om en exakt vecka är de lillajul. Då dekoreras huset inför att den riktiga julen snart är på väg. Och så är det ju julklappsstressen. Vad skall man köpa mamma, pappa, kompisarna och pojkvännen? Och framförallt; när skall man hinna med det!? Men sänt hör till saken, och jag njuter av varje minut.

Mina magmuskler värker efter gårdagens träning. Skall just nu fara till bastun.

God jul i förskott!

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Krista

Har du pojkvän??? ;))

2008-11-22 @ 22:32:28
Postat av: Ida

Krista: Ingen sa så ;P

2008-11-23 @ 09:58:11
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha :D Men ja fråga å ja vill ha ett svar så har du?

2008-11-23 @ 20:08:50
Postat av: issa

pojkvän?:oooooooooooooo

2008-11-24 @ 10:18:39

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se