En ny Onsdag.

Hej! Och ursäkta att jag ine uppdaterat på 6 dagar. Jag vet inte varför, men jag har känt att jag behövde ett litet avstånd till bloggen en stund. Jag hade annat att tänka på. Men nu skall jag ta & berätta lite om min dessa dagar ni alla har missat...

Så jag var på startveckoslut, en konfirmationsgrej. Nog hade vi väl en hel del roliga stunder, också vissa mindre trevliga. Men jag överlevde i alla fall.

Igår efter gympan stuckade jag foten. Yeess - not. Men jag överlevde det också. Haha, uthållig jag är då ;)

Finska-proven ut idag. 9+ fick jag :D

Underbara dagar med underbara människor <3

På fredagen på träning till Dragsvik - och sen till pluttisapan Nata <3

Lördagen - kyrköbesök (obligatoriskt) kl. 16.00

Söndag - KIK-avslutning :D

Bara några veckor kvar till jul <3

---------------------------------------------------

Och på tal om jul, vad har ni önskat er i julklapp? Jag önskade i alla fal en telefon, skulle verkligen behöva en ny, då min gamla är från stenåldern :P

Men jag har hittat en fin än,  som jag med 90 % sannolikhet skall få. Jeess! OCh en smyckesställning (ett namn har de också väl?) och lite sånt skräp.

Nu skall jag börja med mina vanliga uppdateringar. Så småningom kommer allt nog vara som förr, det kan jag högst troligen nu redan lova.

Håller er uppdaterade!

Puss ♥



Tagen på Rosvik, redigerad.

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se