Lördag.

Hej bloggen! Ursäkta min uppdatering - eller rättare sagt inte-nån-uppdatering. Ingen lust, ingen ork, ingen tid. Men nu sitter jag här, i mammas och pappas sovrum med laptopen och Nata på stora datorn och MSN-spelar-bloggar. Hihi, nolifers.

Nåja, men på fredag hände inget. Förrutom att mamma, pappa och Tiia stack till husvagnen. Och I kom övernatt till mej. Tja, vad vi gjorde? Hehe, om vi ändå håller det som vår egen lilla information, eller hur Ika? ;)

Japp, så nu sitter Nata och jag här, i väntan att Cory in the House skall börja. Med Jason dolley. Gaah ♥

Ok, nu skall jag nog blogga senare idag. Eller i natt, hehe.

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika <3

hah ;D joo de låter bra d 8DDDD

2008-11-02 @ 08:28:02
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se