Lördag.

Hejssan Svejssan! Nu har jag, enda sen i morse kl. 10, bara shoppat. Med dundetbara vänner ♥ Jag hittar då inte bättre vänner nånstans, tack för att ni finns Sofia, Nata & Annie ♥ My #1´s.

Nåja, vad jag hittade. Inte så mycket, måste erkännas. Farsdagspresent till pappa, julklapp till syrran och mamma. En vit flufshalsduk till mig, svarta UGG´s, mineralpuder och så vidare och vidare. Juste, en fin tygkass från Lindex. Rakgel och inte så mycket annat vad jag vet. Några bilder har jag att bjussa.



hehe, såg ungefär världens kortaste (som visade sig att inte vara så kort) klänning på H&M, bara måste prova den. En i större storlek skulle inte heller varit illa, haha. Förresten, fina sockor va ;)



UGGsen, 299 kr. (rea) pungade jag för dem. Asbilligt!

Okej, ärligt sagt så har jag inte mer bilder - ännu.

Nu skall jag hållas vaken tills vi får gäster och sen sova lääänge.

Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se