Måndag.

Hejsvejs. Har inte hunnit blogga nåt idag, men nu tänkte jag passa på.

Jag skulle till skolan. Och när vi väl slapp dit och till första lektionen får vi höra att någon skitstövel på fredag eftermiddag gått och kladdat på skolans väggar. Själva kladdet var inget, men det var ett hot man skrivit. Ni vet, här i Finland har det ju varit massmord i två skolor på senaste året, och därför har många skolor nu fått hot. Troligen är dethär också bara ett jävla dåligt skämt, men de måste ju tas på allvar. Någon förstör för hela skolan. Poliserna var på plats, och skulle göra allt för att få fast den skyldige. Hoppas dom gör det också, och att denhär någon får sig så jävla mycket stryck att den inte ens tänker på detta mer. Ursäkta mitt språk, men dethär är vad jag tänker. Det är inget bra skämt att gå runt såhär och lägga upp hot. Det kallas bara att vara störd. Och inte så lite heller.

Så saken var den att vi fick gå hem. Ingen ville direkt stanna i skolan, så nästan alla lämnade byggnaden. Imorgon skall alla tillbaka och vara som om inget hade hänt. Nej jag säger det ingen: fast med den jävla dåren som ställt till med dethär!

Ja, så jag har hela dagen spenderat på mammas jobb. Nu skall ja fortsätta plugga, hörs i morgon.

I//da

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika <3

Vitto de e så jävla stört :@

2008-11-25 @ 16:36:35
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se