Måndag.

Hej bloggen! Hehe, kom just hem från skolan. Klockan tre för att vara exakt. Och jepp, jag vet att klockan i min blogg är fel. I er tid rätt, men här i Finland kastar det ju en timme så. Ja men ni fattar? Nåja, så jag somnade igår nångång..12? Usch, låg isängen i 1½ timme och bara stressade över om jag alls skulle sova. Och i morse var det ju ungefär att släpa sig upp från sängen. Sköööna, mjuuuka sängen ♥ Nåja, jag slapp upp i alla fall. Och läderrocken på, scarfen runt halsen, vantar på händerna och sköna, vita flufsmössa på huvudet och ready!

Jepp och i skolan var det historia. Urk. Tvi. Blä. Angst. Hehe, jag hatar historia! Syns det så tydligt? Nåja, men sen en knäpp biologitimme - as usual. Och sedan mat och IT i två timmar. Hehe, vilken knäpp lektion det var. Men om N suttit brevid mig som vanligt (thanks J för att du tog hennes plats) så skulle det nog ha varit ÄNNU bättre ♥ Nåmen sen hade vi modersmål. Med våra fjantiga dikter som aldrig blev klara, hehe. Och min & M´s superdikt. Haha, den var nog överlägset bäst!

Och sist - Matematik. Snarksnarksnark. ZzZ. Okej, såå tråkigt var det inte, nu när jag för en gångs skull faktist förstod något av vad lärararen sa. Yey.

Nu skall jag ta och sätta något varmt på fötterna - iskallt.

Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se