Nästa balklänning?

Jag kom hem och såg att en H&M tidning hade hittat hem till oss. River upp plastet och bläddrar i den. Och så får jag upp en sida med troligen den härligaste klänningen jag har sett. Svart med spets och ja - allt härligt! Med ett par fina, svarta högklackade skor (som jag redan äger, måste harma!) och en liten svart kuvertväska blir det troligen vad jag skall ha på min på vändagsbalen i Februari. Japp, tid är det ännu en tid kvar, men aldrig kan man vara för förberädd. Och när jag, S, N & A ändå skall och shoppa i morgon kan jag ju sneaka till H&M en sväng. Och om jag bara kunde hitta det där fina berlockarmbandet i silver jag sett på nätet vore allt perfekt. Förrutom att jag fortfarande inte har dedär Uggsen. Men de kollar jag också in i morgon, vem vet vad allt man fyndar.

Och juste, klänningen kostar 298 kr, vilket jag tycker är i bra klass. 



Lite sånt var det för mig. En plan på en ny design och en åt Issan min, som skall börja blogga. När det blir något så skall jag länka till henne ♥ Gulliz ♥

Tschüs ♥

//Ida 

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se