Söndag.

Heej! Nu är det bara 3 timmar kvar tills jag befinner mej på friidrottens avslutningsfest. Klockan 14.00, om jag skall vara exakt. Annars skulle jag nog ha farit på gudstjänst också idag, men i och med att det bara är avslutning en gång i året så såg jag att det var bättre att istället satsa på det. Vad annars, vaknade för ett antal timmar sen till att det på andra sidan vägen är ett jä*la oljud. Syrran & en kompis som ungefär bestämt att väcka hela huset. Satan! Nåja, nog fick jag väl sova ordentligt för det. Mina magmuskler är fortfarande jä*vla sjuka, för att inte nämna armmusklerna. På något sätt får det nog bara vara, en Aspirin kanske?

Neeeeeeeej!!! Såg just på en nyhetssida att Mark Webber, som kör RedBull i F1 har gått och brytit benet i en olycka, Nooooooou! Han är ju en av mina favoriter. Hehe, ursäkta detta, jag råkar gilla motorsport ^^

Nåja, men nu började jag också fundera på en klänning till vändagsbalen i vår. Hehe, en massa tid har jag kvar, men jag vill vara ute i tid. Om man bara kunde beställa från Indiska, för i så fall skulle denna snygging snart vara min.


Visst är den fin?

Nu måste jag snart börja göra mig i ordning. Hörs i kväll, puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Krista

De e ganska länge ti vändagen xD

2008-11-23 @ 20:11:28
Postat av: Ida

Krista: Jepp, de e de ;)

2008-11-24 @ 10:15:42
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se