Tisdag.

Hej! En till dag undan. Efter gårdagens (se tidigare inlägg) var inget riktigt som vanligt. Första timmen hade vi en morgonsamling, där poliserna berättade vad de visste om fallet. Ja, med andra ord så berättade de inget vi inte redan visste. Många kände sig otrygga, osäkra, och jag måste verkligen säga att fastän jag själv inte tillhörde dem så tycker jag det var modigt av dem att bli kvar i skolan. Man kan ju inte bara fly från det, till skolan måste alla komma, förr eller senare. Men i och för sig respekterar jag också dem som fick så dåligt att vara att de for hem. Det är ju ändå ditt eget val om du stannar eller far.

skulle inte orka tala om såna här trista tråkigheter, men inte vet jag just nu så mycket mer att tala om för er. Att jag övar på mattaprovet vi har i morgon. Och att jag har huvudvärk.

Nu nog för min del. Imorgon kommer lite annorlunda inlägg.

Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se