Torsdag.

Heyah! Uppdatering - kass. Det vet jag, tyvärr. Men lite vad som redan är gjort och vad som ligger på väntelistan...

På ungdomskväll i kväll. Hehe, när har Twister och Alias varit lika roligt? Gud, pånytt :D
Skolaskolaskolaskolaskola.

Ooooch på kommade: Shoppingtur med S A N i Salo, Plaza. Grymt kul det skall bli. Imorgon skulle det vara trevligt att få dedär Uggsen jag såg i WildShoe, tack! Och så är det farsdag i söndag också. Kom ihåg eera pappor vet ja!

Och annars så har jag hela veckosluten nu i en tid helt bokade. Och nästa veckoslut blir det inget bloggande alls, skriftskoleläger. Nåmen det är bra för er att vänja er, för i sommar kommer jag vara borta en hel vecka. Men tid är det ännu tid, och nog skall jag allt hinna med en massamassamassa inlägg före det, DET kan jag nu redan lova!

Okej, men nu fortsätter jag att titta på House, och så säger jag tack och godnatt. Och drömmer söta drömmar om dej och mina blivande Uggs.

Tschüs ♥

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se