Fredag.

Hej bloggen! sitter här i min nya stickade tröja från Ellos. Dunderskön! Orkar inte fota, så ni får en bild från deras hemsidor.

 

Ja, färgen är nog mer rätt på andra bilden.

Så idag skall S övernatt till mig & bli hela veckoslutet! Så uppdateringen KAN vara lite kass, men jag försöker. Sen skulle jag vilja tala med en kille nu ♥

Juste, skolfotona kom idag och vem ser liiite gräslig ut!? Alltid samma sak, jag börjar redan bli van.

Nej men nu måste jag ju städa. Pus ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Hanna

SER SKÖN UT! fIN FÄRG!:)

2008-10-05 @ 21:56:52
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se